Frisk start på uka

Etter å ha kommet meg gjennom den laaange formiddagsuka på jobben, så var det deilig med en frisk start på uka. Bare så det er sagt så innebærer den formiddagsuka på jobben 68 timers arbeidstid. Og jeg må si jeg setter stor pris på at samboeren levere ungene i barnehagen og SFO på mandager. Da har jeg mulighet for å få sovet ut litt, og det trenger jeg! Så nå har jeg fri fra jobben frem til fredagen, og da skal vi se om jeg får gjort litt av det som bør gjøres.

Sov litt lenge i dag så det har vel egentlig kun blitt tid til trening og litt enkel småhandling i butikken. Jeg er ikke så vanskelig på det i dag så da blir det fiskeboller, poteter og hvit saus til middag. Det er ikke ofte det står på menyen, men i dag så får det bli sånn.

Trening

Kom meg ned på Family Sports Club litt over klokka 12 og var i gang ikke lenge etter det. Følte meg kanskje ikke helt pigg og klar for trening, men jeg vet at bare man kommer i gang så kommer også lysten og energien. Ny uke betyr også første økta på programmet.

Følger programmet når det gjelder øvelsene denne uka men velger å legge på litt mer vekter å kjører alle øvelsene med 4 sett og 4 repetisjoner, hvor jeg legger til et dropset etter det 4. settet. Jeg ønsker rett og slett en forandring fra programmet, og da er det greit å fokuserer på litt styrke.

Intervaller på mølla

Avsluttet treningsøkta med en liten intervall på mølla, og der ble det løpt 20 sekunder «på» og 10 sekunder «av» i 4 minutter. Mange mener sikkert at dette blir i korteste laget, men for meg så er det helt greit. Og det er en fin måte å avslutte økta på så du kan holde hvileforbrenninga i gang. Trener mest styrke for tiden,men kommer nok til å legge inn mer intervaller/kondisøkter en gang ut på nyåret, så nå om dagen så er det kun koseøkter på mølla som gjelder.

Har du kommet i gang med uka di?

Legg gjerne igjen en kommentar